20 april 2023 – Project van KBO Roosendaal: ‘DOORTRAPPEN’

Op deze dag organiseert KBO-afdeling Roosendaal in samenwerking met SSNB, VVN en Aleco het project: Doortrappen

Deze dag voor fietsende senioren in Kring Roosendaal wordt voor de 1e keer georganiseerd door KBO-Roosendaal in samenwerking met Veilig Verkeer Nederland, Sport Service Noord Brabant, gemeente Roosendaal en Aleco.

Het is de bedoeling om senioren attent te maken op de snelheid van e-bikes, de gevaren voor hun omgeving en hun veiligheid.

U krijgt een training op verkeerssituaties, oefeningen voor evenwicht en stabiliteit. Ook kunt u advies krijgen van een audicien, opticien, fietsenmaker en diëtist.

Het programma begint 20 april om 9:00 uur met de opening door de wethouder van Verkeersveiligheid en eindigt met de uitreiking van een deelname certificaat om 12:15 uur.

Daarna een lunch voor KBO-leden en aansluitend een fietstocht in de omgeving van Roosendaal.

U kunt ook inschrijven voor de middag sessie met hetzelfde programma voor (niet) KBO-leden en dat begint om 13.15 uur tot 16.30 uur, maar zonder fietstocht.

Deelname is gratis.

Deze dag vind plaats op sportpark Vierhoeven bij Aleco, Nispenseweg 3 te Roosendaal.

Voor meer info en aanmelden bij Jan Hendrikx e-mail: janhendrikx.1@kpnmail.nl tel: 0165-556499

Terug naar ‘Onze activiteiten’