22 maart 2023: Jaarvergadering

Al vroeg waren de dames en heren broodjessmeerders en -beleggers druk in de weer.

Vanaf half elf kwamen de KBO leden binnen.

Het grotendeels nieuwe (2 van de 3) dagelijks bestuur zat geduldig te wachten tot het hun beurt was. Daarna opende Ad van Meir (de voorzitter) de vergadering.

Pastoor Marc Lindeijer van de Norbertus parochie kwam kennismaken en gaf een toelichting op de stand van zaken van de Nispense kerk.

Jan Gelderblom (de secretaris) presenteerde het Algemene Jaarverslag 2022.

De rikkers kregen hun prijzen uitgereikt. Miet Goorden won de 1e prijs met wisselbeker bij de Rikkeizer 2023. Wil Roeken won de 2e prijs bij het Rikken voor ouderen 2022-2023 en de 3e prijs bij de Rikkeizer 2023

Jan van der Sanden (de penningmeester) presenteerde het financiële jaarverslag 2022 en de begroting van 2023. Omdat de leden van de kascontrolecommissie niet aanwezig waren presenteerde hij ook het verslag van die commissie.

Ad Uitdehaag (de vicevoorzitter) gaf extra informatie over de bedevaart naar Zegge op 24 mei die dit jaar door KBO Nispen wordt georganiseerd. Ook gaf hij aan dat bij de medigym nog ruimte is voor nieuwe deelnemers.

Jan van der Heijden presenteerde de bestemming van de voorjaarsreis. Deze keer gaan we naar de Zaanse Schans. Ook peilde hij bij de aanwezige leden of er belangstelling is voor een meerdaagse reis. Hierover in de volgende nieuwsbrief meer.

Na al deze informatie was het hoogtijd voor de lunch die ook dit jaar weer, door inzet van Jan van der Sanden, gesponsord werd door de Jumbo.

Het trio Sfeer uit Gorinchem zorgde voor een mooie muzikale middag waarbij alle aanwezige leden meezongen en meededen met de ritmische begeleiding van het trio.

Ter afsluiting van de middag was er weer de traditionele loterij waarbij Gerrit de onpartijdige lotjestrekker was.

De hoofdprijs, een busreis naar de Zaanse Schans, werd dit jaar gewonnen door Jan Martens (R)

Met dank aan het bestuur voor de organisatie en zeker ook aan de aanwezige leden voor hun aanwezigheid, want zonder hen zou het een heel saaie vergadering zijn geworden.

Laten we van 2023 een mooi jaar maken met veel activiteiten en een goede gezondheid voor allen.

Terug naar de pagina ‘Jaarvergadering’