Foto impressie Jaarvergadering 27 maart 2024

Op 27 maart 2024 was het weer tijd voor de jaarvergadering, dit jaar bezocht door circa 85 leden!

Zoals gewoonlijk waren de meeste leden ruim voor de aanvang van de vergadering aanwezig en genoten van een kopje koffie/thee met een lekkere plak cake.

Aan de bestuurstafel was enige stress duidelijk zichtbaar, zouden de leden onze manier van besturen in 2023 goed gevonden hebben?

Onze secretaris Jan Gelderblom bijt de spits af met het ‘Algemene Jaarverslag 2023’ dat nu met grotere letters, duidelijker leesbaar dan vorig jaar, op een scherm gepresenteerd werd.

De penningmeester Jan van der Sanden presenteerde het ‘Financiële jaarverslag 2023’ en de ‘Begroting 2024’.

Ad Talboom las als lid van de ‘Kascontrolecommissie’ het verslag van de uitgevoerde controle voor met als conclusie dat alles goed bevonden was.

Ter afsluiting van de formele vergadering nog wat laatste loodjes zoals het “Beleidsplan’, de ‘Mededelingen van het bestuur’ en de ‘Rondvraag’.

Tijd voor de lunch!

De muziek werd dit jaar verzorgd door Henk en Annelieke en hun muziek werd door de KBO’ers gewaardeerd.

Lucia van Eekelen is, als oudste lid van KBO Nispen, bij alle activiteiten met muziek van de partij, zij heeft zelfs een vaste plaats in de zaal verdiend!

Maar van een dame zeg je nooit haar leeftijd, maar die is wel ‘respectabel’ te noemen. Dat je nog lang mag genieten Lucia.

Er werd onder het genot van een drankje genoten van de mooie muziek.

Het tijdens de vergadering ‘vergeten’ punt, de prijsuitreiking van de kaartcompetities, werd daarna alsnog goedgemaakt.

Miet Goorden kreeg de wisselbeker voor het ‘Rikkeizer 2024’ uitgereikt door de voorzitter Ad van Meir.

Goof Uijtdehaag kreeg de wisselbeker voor ‘Rikken voor ouderen 2023-2024’ uitgereikt.

Tot slot werd de trekking van de loterij gehouden. De hoofdprijs, de KBO Nispen voorjaarsreis naar het mooie Limburg, werd gewonnen door Annie Baaten.

Het was weer een informatieve, gezellige dag met mooie muziek en veel tijd om bij te praten met leden die je al een tijdje niet gesproken had.

Met dank aan de vrijwilligers die hun steen(tje), voor of achter de schermen, hebben bijgedragen aan deze jaarvergadering.

Naar het verslag van de jaarvergadering

Terug naar de pagina ‘Jaarvergadering’